Fejtsd ki röviden a címsorban tett ígéretet. A lehető legnagyobb betartható ígéretet tedd neki. Az üzenet legyen azonnal érthető a célközönségnek. Ne legyen hosszú ez a szakasz, aki meglátogatja az oldalt, 3-5 másodperc alatt pontosan megértse, hogy miről van szó.
Írd le a jelenlegi helyzetét. Mit érez, hogyan jelenik meg a probléma az életében. Milyen negatív gondolatai, félelmei vannak, amik ezzel járnak. Mi az ami most van, de NEM szeretné hogy legyen. Mi az ami nincs, de szeretné, hogy legyen. Érezze, hogy ismered.
Fejtsd ki bővebben a problémát, nyomkodd a fájdalompontokat. A problémák nem oldódnak meg maguktól. Talán próbálta már megoldani, de nem sikerült. Írd le milyen negatív érzések kavaroghatnak benne, milyen negatív következményei lehetnek ha nem cselekszik.
Mutasd meg neki milyen negatív következményekkel jár a nem cselekvés és milyen jövő vár rá. Milyen hatalmas árat fog fizetni. Fesd le ezt a képet részletesen, érzelemdúsan, hogy szembesüljön a nem cselekvés árával.
Fesd le a legsötétebb képet, legyél nagyon részletes. Mi lesz ha nem foglalkozik a probléma megoldásával. Éreznie kell a jövőbeni árát a nem cselekvésnek.
Vezesd rá, hogy kialakuljon benne, hogy ez ellen tényleg tenni kell valamit.
Van remény! És nálad éppen van valami, ami segíthet. Fesd le neki azt a képet, hogy milyen lesz ha megoldódott a problémája és elérte a vágyott állapotot. Hogyan fog megváltozni az élete. A te megoldásod a híd a jelenlegi probléma és a vágyott állapot között.
Írd le, hogy mire vágyik és hogyan fogja magát érezni ha elérte. Ha megszűnt a problémája. Írj pozitív jelzőket rá, adj neki egy identitást, hogy ő tenni akar a szebb jövőért.
Vezesd be a megoldásod, hogy van ez az egyedülálló dolog, amit kitaláltál, amivel el fogja érni a vágyott állapotot és az eredményt. “Ezért is dolgoztam ki ezt a ...”
Micsoda, mit csinál, mit tartalmaz, mi a célja. Prezentáld az ajánlatod. Itt mondod el részletesen, hogy mit fog kapni és ez miért lesz jó neki.
Ne a tulajdonságokra koncentrálj, hanem hogy hogyan segít az ügyfélnek. Mi lesz a haszna az ő szempontjából. Ezt támaszd alá tulajdonságokkal.
Szolgáltass információkat azoknak is, akiket racionális érvekkel lehet meggyőzni.
Modul / elem bemutatása egy mondatban az érdeklődő szemszögéből ... miért lesz jó neki ...
Modul / elem bemutatása egy mondatban az érdeklődő szemszögéből ... miért lesz jó neki ...
Modul / elem bemutatása egy mondatban az érdeklődő szemszögéből ... miért lesz jó neki ...
Kezeld azokat a lehetséges kifogásokat, amik megakadályozhatják a vásárlási döntésben - én nem vagyok képes rá - ez nem nekem való - nem engedhetem meg magamnak - nincs rá időm - nálam nem működne stb. De figyelj, hogy ne adj a szájába olyan kifogást, ami nem merülne fel benne!
Mutasd be magad és a szakmai tapasztalatod röviden, ami az adott témához kapcsolódik. Használj bizonyítékokat: kikkel dolgoztál, hány projekten vagy túl, hányan vették már meg a szolgáltatásod, terméked.
Mik azok a veled kapcsolatos dolgok, amik megmutatják, hogy tényleg meg tudod oldani az olvasó problémáját. Mik azok a releváns tapasztalataid, eredményeid, amik azt támasztják alá, hogy szakértője vagy a témának
Kapcsolódjon a termékhez és / vagy segítsen egy kifogást kezelni és / vagy oldjon meg egy kísérő problémát.
Kapcsolódjon a termékhez és / vagy segítsen egy kifogást kezelni és / vagy oldjon meg egy kísérő problémát.
Kapcsolódjon a termékhez és / vagy segítsen egy kifogást kezelni és / vagy oldjon meg egy kísérő problémát.
Tedd kockázatmentessé a döntést. Mutasd meg, hogy mennyire hiszel a termékedben, szolgáltatásodban.
Lehet valami frappáns neve a garanciádnak. Mutasd meg, hogy miért bízol meg a termékedben. Részletezd, hogy kinek jár, meddig tart. Iktasd ki a kockázatot, amennyire lehet, érezze azt, hogy nincs vesztenivalója. És érezze azt, hogy te vakon hiszel a cuccban.
Ár: xxxxxx helyett: yyyyyy
A megrendelés menete, információk, mi fog történni a vásárlás után
A megrendelő űrlap nézzen ki úgy, ahogyan az emberek megszokták. Ne dizájnold túl! Az űrlap mellé érdemes egy képet tenni magadról, statisztikák szerint ez növeli a bizalmat és a vásárlási konverziót.
A bal oldali oszlopban az űrlap csak egy kép, mintaként szolgál. Ezt ki kell törölnöd és ide a saját megrendelő űrlapodat kell betenni (lehet az SAPI vagy Salesform) egy HTML widget-be az űrlap beágyazó (iframe) kódjával.
Ha magas árú szolgáltatást (150.000Ft fölött) értékesítesz, akkor itt érdemes időpontfoglalási lehetőséget megadni és telefonon / zoom-on saleselni.
Sokan beleolvasnak a gyakori kérdésekbe, így mindenképpen használd ki a lehetőséget egy hosszú sales oldalon. De figyelj oda, hogy ne te adj a szájába kifogásokat, inkább az előnyök kidomborítására használd és pozitív irányba told át.
Sokan beleolvasnak a gyakori kérdésekbe, így mindenképpen használd ki a lehetőséget egy hosszú sales oldalon. De figyelj oda, hogy ne te adj a szájába kifogásokat, inkább az előnyök kidomborítására használd és pozitív irányba told át.
Sokan beleolvasnak a gyakori kérdésekbe, így mindenképpen használd ki a lehetőséget egy hosszú sales oldalon. De figyelj oda, hogy ne te adj a szájába kifogásokat, inkább az előnyök kidomborítására használd és pozitív irányba told át.
Sokan beleolvasnak a gyakori kérdésekbe, így mindenképpen használd ki a lehetőséget egy hosszú sales oldalon. De figyelj oda, hogy ne te adj a szájába kifogásokat, inkább az előnyök kidomborítására használd és pozitív irányba told át.
Sokan beleolvasnak a gyakori kérdésekbe, így mindenképpen használd ki a lehetőséget egy hosszú sales oldalon. De figyelj oda, hogy ne te adj a szájába kifogásokat, inkább az előnyök kidomborítására használd és pozitív irányba told át.
Sokan beleolvasnak a gyakori kérdésekbe, így mindenképpen használd ki a lehetőséget egy hosszú sales oldalon. De figyelj oda, hogy ne te adj a szájába kifogásokat, inkább az előnyök kidomborítására használd és pozitív irányba told át.
Sokan beleolvasnak a gyakori kérdésekbe, így mindenképpen használd ki a lehetőséget egy hosszú sales oldalon. De figyelj oda, hogy ne te adj a szájába kifogásokat, inkább az előnyök kidomborítására használd és pozitív irányba told át.
„A zene rendeltetése: belső világunk jobb megismerése, felvirágozása és kiteljesedése.”
Kodály Zoltán
© Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat